torsdag 7 maj 2009

Back in the game.



hello, som vanligt e jag ur usel på att blogga men mkt har hänt i mitt liv , det bästa som någonsin kunna hända jag o jimmy väntar vårat 1:a barn tiden har sprungit iväg o jag har redan gått in i v 16 :) magen e inte direkt stor men lite rundare iaf :)

Dock e jag sjukskriven till 27 maj, sen får vi se förhoppningsvis e jag tebax på jobbet då!! sen jobbar jag ju bara lite, har sem hela juli o sista agusti går jag på havandeskapspenning o vad tiden går alltså!!


Ul väntar den 27 maj o vi längtar så tills dess :)


hmm annars då valborg firade vi med våra underbara vänner Liza o Nestor med grillning o brasa på kvällen. Liza väntar också barn , dom ska ha i agusti o vi i oktober =) resten av helgen tillbringade vi i nynäshamn hos Robban o marika på deras land ställer oja vilken härlig röd bränna jag fick haha :)

d va min valborg det!!




Här kommer lite magbilder.



v.15

v.16

1 kommentar:

johanna sa...

ja ja säger då det sis! Det var en baddare till mage=)

Språkpolisen här..

Det bästa som kunde hända jag o Jimmy...
Fel!
det bästa som kunde hända MIG och jimmy heter de ju=)
Pösspöss