onsdag 27 maj 2009

Morniing

jaha då har man varit vaken 1 timme redan av denna underbara dag, har hunnit äta frukost och slänga i en tvätt i maskinen o kl är bara 06:16 underbart =)
Anledningen att jag ej sov längre e ju enkel Jimmy åkte till jobbet 05:00 o jag kund einte somna om haha..
Ikväll åker vi upp till min mor o kära plast pappa... ska bli nice att åka hem en sväng!

Igår var vi på ultraljud , vad det var underbart o se våran bäbis :) låg inte stilla en sekund där inne i magen =)
Vart framflyttad 5 dagar den 31 oktober är det beräknat :)

Nu ska jag ta en dusch ta reda på tvätten o sen åka och handla lite....


Ha d nice.

XOXO

1 kommentar:

johanna sa...

var det kille eller tjej=)? det ville ni såklart inte veta men den blivavde mostern kanske ville veta det. Ha du tänkt på det? *asg*
JAg sa ju att allt bara va bra. Du ska lyssna på din kloka/visa syster som vet allt!

ses på tisdag. PÖSS!